Propozice

POŘADATEL

FBS Olomouc, z. s.

 

TERMÍN

9.–10. 9. 2017

 

MÍSTA

Čajkaréna Gymnázia Čajkovského 68/9, Olomouc

Sportovní hala SŠP Rooseveltova 472/79, Olomouc

Sportovní hala VOŠ a SPŠE Božetěchova 755/3, Olomouc

 

ORGANIZAČNÍ TÝM

Ředitel turnaje: Mgr. Lukáš Rubín
(lukas.rubin@fbsolomouc.cz)

Vedoucí haly Čajkaréna: Mgr. Lukáš Rubín
(lukas.rubin@fbsolomouc.cz)

Vedoucí haly Rooseveltova: Jaroslav Duda st.
(jaroslav.duda@fbsolomouc.cz)

Vedoucí haly Božetěchova: Mgr. Stanislav Štěpáník
(stanislav.stepanik@fbsolomouc.cz)

 

KATEGORIE

Junioři (hráči ročníku 1999 a mladší, min. rok narození 2002)

Dorostenci (hráči ročníku 2001 a mladší, min. rok narození 2004)

Žáci (hráči ročníku 2003 a mladší, min. rok narození 2006)

Žádné věkové výjimky pro start hráčů mimo uvedená věková omezení.

 

REGISTRACE

Registrace je možná prostřednictvím on-line registračního formuláře na oficiálních webových stránkách turnaje (http://www.moraviancup.cz). Počet družstev je omezen!!! Turnaje se mohou zúčastnit pouze týmy, které se zaregistrují a v řádném termínu zaplatí startovné. V případě většího zájmu budou týmy vybrány podle data úhrady startovného. Další družstva budou zařazena na místa náhradníků. Ředitel turnaje může výjimečně přidělit divokou kartu. Nejpozději do 1. 9. 2017 obdrží vedoucí týmu definitivní potvrzení Vaší přihlášky e-mailem.

 

STARTOVNÉ

Startovné za registrovaný tým je 1 900,- Kč a musí být připsáno na účet FBS Olomouc nejpozději do 6. 8. 2017. Bankovní poplatky jsou k tíži plátce. Registrace týmu, jehož startovné nebude v daném termínu připsáno na účet, může být vyřazena. V případě zrušení účasti ze strany týmu po 20. 8. 2017 je startovné nevratné. 

Adresa majitele účtu: FBS Olomouc, Sukova 874/4, 779 00 Olomouc

Číslo účtu: 2401100335/2010

Částka: 1900,- Kč/tým

Variabilní symbol: 1899xxxx (xxxx je ID týmu - přidělení po registraci)

Konstantní symbol: 0308

Specifický symbol: 301098

Zpráva: Název přihlašujícího týmu

Účel platby: Moravian Cup

 

PŘEDPIS

Hraje se dle oficiálních pravidel Mezinárodní florbalové federace IFF v souladu se specifickým vymezením v těchto propozicích. Při prezentaci týmu vyplní vedoucí výpravy soupisku hráčů včetně roku narození. U každého utkání se protokolují zjednodušené zápisy o utkání. Tým je v případě předzápasového přezkoumání povinen předložit průkazy totožnosti nebo jiné doklady, které jednoznačně identifikují hráče a jeho věk. Při případném neoprávněném startu hráče neuvedeného na soupisce bude dané utkání kontumováno v poměru 0:5. Utkání budou řídit licencovaní rozhodčí České florbalové unie. Hrací doba je 2 x 12 minut (hrubý čas, poslední 3 minuty utkání ve vyřazovacích utkáních čistý čas), přestávka 1 minuta. Maximální čekací doba je 5 minut. Poté následuje kontumace v neprospěch opozdivšího se týmu. Time out není v základních skupinách povolen. ČK 1 vede automaticky k vyloučení do konce daného utkání, ČK 2 znamená automaticky stop na následující utkání a udělení ČK 3 vede k vyloučení provinivšího se hráče do konce turnaje. Předzápasová příprava na hrací ploše max. 5 minut (možnost rozcvičit se v přilehlých sportovištích).

O pořadí ve skupině rozhoduje:

1/ Celkový počet bodů (3 výhra – 1 remíza – 0 prohra)

2/ Vzájemný zápas

3/ Rozdíl skóre

4/ Větší počet vstřelených branek

5/ Los

Ve vyřazovacích zápasech následuje v případě nerozhodného výsledku:

1/ Trestná střílení – série 3 nájezdů

2/ Trestná střílení – série 1 nájezdu dokud se nerozhodne, tzv. náhlá smrt

 

SYSTÉM

Podle počtu přihlášených týmů. Předpokladem je, že turnaj v kategorii sehraje 8 týmů, které jsou rozděleny do 2 základních skupin (základní skupina po 4 týmech). Do vyřazovacích bojů postupují po základní skupině všechny týmy. Soupeři jsou přiděleni na základě následujícího klíče (A1-B4, A2-B3, A3-B2, A4-B1). Zápas o 3. místo se hraje před finálovým zápasem. Zápasy o 7. místo, respektive o 5. místo se dále nehrají. Tým na turnaji odehraje minimálně 4 utkání a maximálně 6 utkání.

 

CENY

Vyhlášení výsledků proběhne po skončení turnaje na místě konání. První tři týmy v kategorii obdrží poháry, diplomy a medaile (max. 17 na tým). Firma Fat Pipe (hlavní partner turnaje) navíc ocení nejlepší týmy a hráče vouchery na zboží v celkové hodnotě 20 000,- Kč dle následujícího klíče: 

1. místo junioři                            7 000,- Kč

1. místo dorostenci                    6 000,- Kč

1. místo žáci                                  4 000,- Kč

Nejlepší hráč v poli                        500,- Kč

Nejlepší brankář                              500,- Kč

 

ŠATNY

Vzhledem k většímu počtu týmů budou šatny na obou sportovištích používány pouze jako průchozí. Po převlečení před utkáním je nutné, aby tým odnesl všechny osobní věci v taškách na hřiště. Po utkání může být přidělena jiná šatna.

 

POJIŠTĚNÍ

Účastníci startují na vlastní nebezpečí. Pořadatel není zodpovědný za jakékoliv zranění, onemocnění či ztrátu osobních věcí v průběhu turnaje.

 

NÁMITKY

Protest lze podat pouze písemnou formou do 15 minut od skončení utkání řediteli turnaje nebo vedoucímu haly s vkladem 500,- Kč. V případě zamítnutí námitky poplatek propadá. Rozhodnutí je konečné.

 

STRAVOVÁNÍ

Občerstvení na turnaji je zajištěno formou bufetu. V případě požadavku je možné zajistit oběd v blízkém restauračním zařízení.

 

UBYTOVÁNÍ

V případě zájmu je možné pro účastníky zajistit ubytování hotelového typu (bez nutnosti mít spací pytel a karimatku). Ubytování bude zajištěno v centru města na studentských kolejích Univerzity Palackého v Olomouci ve dvoulůžkových či třílůžkových pokojích se společným sociálním zařízením. Cena ubytování za jednu osobu je 280,- Kč za noc. Podle zájmu je možnost ubytování zajistit od pátku (check in od 16:00) či soboty (check in v průběhu dne) do neděle (check out do 10:00). Úhrada ubytování se provádí v hotovosti na místě u kompetentní osoby v den příjezdu. Vzhledem k předpokládanému většímu počtu zájemců a nám vymezené celkové kapacitě prosíme o včasné nahlášení počtu účastníků v on-line registračním formuláři! Ubytování je nutné zarezervovat nejpozději do 31. 7. 2017, po tomto termínu už nejsme schopni ubytování zajistit. Při vyřizování žádostí o ubytování budeme postupovat podle pořadí došlých objednávek.

 

PARTNEŘI

 

DALŠÍ INFORMACE

Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu v uveřejněných propozicích. V tomto případě budou o změnách bez prodlení informování všichni vedoucí družstev, kterých se daná změna týká. Vedoucí družstva je ve vlastním zájmu povinen do týmové registrace uvést funkční spojení na zodpovědnou osobu v době konání turnaje.

 

V Olomouci 11. 7. 2017                                                                                  

Mgr. Lukáš Rubín, v. r.